SELAMAT DATANG KE BLOG Artwork Mohd Amir... Kepada kawan-kawan yang sudah lihat Blog ini, silalah Follow Blog saya ini dan Comment di ruang chat disebelah kanan...


Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia...

-Nama : Mohd Amir Bin Adam

-Tempat Lahir : Hospital Besar Kuala Lumpur
-Bersekolah di SK Seksyen 17, Shah Alam(2000-2005) & SMK Banting(2006-2010)
-Cita-cita : Menjadi seorg Grapic Designer & Photography yg berjaya
-Hobi : Chatting, jalan2, Design, Mendaki Gunung, Wall Climbing, dan byk lagi..
-Saya mempunyai Pengalaman Bekerja di Syarikat Eraine Creative, Saya bekerja disana sebagai Graphic Designer..
-Saya jenis yg suke berkawan, klu kowg nk berkwn dgn sy... add lah "Facebook" sy ok...
-Selain itu juga klu kowg ad bloger, jgn lupe "follow" sy ye dan cmment di ruang chat yg sy sediakan dibawah...
-Kalau kowg ad soalan dan ap sahaja, sila lah tulis di ruang chat dibawah atau pon chatting dgn sy di chat "Facebook"... segala soalan anda akn sy jawab di ruang "Home" blog sy... Sekian... :)

Portfolio Saya

Jangan lupe comment di ruang chat sebelah kanan ye...TQ.. :)

Apa pendapat anda tentang Blog Saya ini??

Monday, February 14, 2011

Software ap yg sy pakai utk buat design??

saya design mengunakan Software :
1. Adobe Illustrator

2. Adobe Photoshop


Kalau anda ingin mengunakan Software "Adobe Illustrator" atau "Adobe Photoshop" yg mcm sy gunakan utk wat design, sila tekan gambar "Adobe Illustrator" atau "Adobe Photoshop" diatas dan anda perlulah DOWNLOAD terlebih dahulu... selamat mencuba... Sekian..





0 comments:

Post a Comment

Sila Daftar Sini Bagi Sesiapa yg Sudah bukak Blog ini.. :)

Name:
Email Address:

Click here to put a form like this on your site.